PEUGEOT 3008 Diesel: Ο κινητήρας 1.5 BlueHDi 130 κάνει την διαφορά

PEUGEOT 3008, το best seller όχημα της κατηγορίας των C-SUV επιστρέφει ανανεωμένο στην PEUGEOT ΓΚΑΛΛΟ με νέο κινητήρα Diesel. Οι νέες αισθητικές πινελιές στην εξωτερική του εμφάνιση, οι νέες τεχνολογίες στον εξοπλισμό και όλες εκείνες οι επιμέρους βελτιώσεις που έχει δεχθεί, το καθιστούν αναμφίβολα ως την κορυφαία επιλογή του premium αγοραστικού κοινού. Αιχμή του δόρατός του όμως δεν είναι άλλη από το νέο 1.5 BlueHDi κινητήρα των 130 ίππων που κάνει την διαφορά. Ποια είναι όμως τα πλεονεκτήματά της πετρελαιοκίνητης έκδοσης και γιατί πρέπει να τα λάβετε σοβαρά υπόψιν πριν την τελική αγορά; Ελάτε να τα ανακαλύψουμε μαζί στο κείμενο που ετοιμάσαμε για σας.

 

PEUGEOT 3008 Diesel: Τα 5+1 πλεονεκτήματά του

Το κοινό της PEUGEOT ΓΚΑΛΛΟ δείχνει εδώ και χρόνια την εμπιστοσύνη και την προτίμησή του στο PEUGEOT 3008 με Diesel κινητήρες – και όχι τυχαία. Πλέον, το ανανεωμένο μοντέλο εξοπλίζεται με το νέο κινητήρα 1.5 BlueHDi, ο οποίος και σημειώνει σημαντικά βήματα εξέλιξης από τον 1.6 BlueHDi που αντικαθιστά. Μεταξύ άλλων προσφέρει:

1. Τις πιο σύγχρονες τεχνολογίες

Ο νέος 16βάλβιδος κινητήρας πετρελαίου 1.5 κυβικών εκατοστών αποτελεί ένα state-of-the-art δημιούργημα της PEUGEOT. Με τεχνολογία BlueHDi συνδυάζει turbo μεταβλητής γεωμετρίας, AdBlue και Start/Stop.

2. Σχεδόν… αθόρυβη λειτουργία

Θόρυβος, η «Αχίλλειος Πτέρνα» του Diesel που έγινε παρελθόν. Όπως θα διαπιστώσετε με ένα Test Drive στην PEUGEOT ΓΚΑΛΛΟ, το PEUGEOT 3008 Diesel προσφέρει σχεδόν αθόρυβη σε όλο το φάσμα στροφών. Το δε τράβηγμα είναι πάντα δυνατό, ακόμα και με μία σχέση πάνω.

3. Πραγματικά υψηλές επιδόσεις

Peugeot 3008 diesel

Το PEUGEOT 3008 Diesel είναι πάντα πρόθυμο να ικανοποιήσει την διάθεσή σας για σβέλτες μετακινήσεις εντός ή εκτός πόλης. Αποδίδει 130 ίππους στις 3.750 σ.α.λ. και 300 Nm ροπής από τις 1.750 σ.α.λ. Πραγματοποιεί δε το 0-100 χλμ./ώρα σε 10,8 δευτερόλεπτα, ενώ η τελική ταχύτητά του αγγίζει τα 192 χλμ. ανά ώρα.

4. Οικονομία καυσίμου και χαμηλά τέλη κυκλοφορίας

Η μέση κατανάλωσή του PEUGEOT 3008 Diesel δεν ξεπερνά επίσημα τα 5 ανά λίτρα/100 χλμ. Η χαμηλή αυτή τιμή οφείλεται σε μεγάλο βαθμό στο εξαιρετικής κλιμάκωσης 6ταχυτο κιβώτιό του με το σαφές κούμπωμα. Όσον αφορά στα τέλη κυκλοφορίας, αυτά διαμορφώνονται στο ποσό των 83,2 ευρώ, με βάση τα δεδομένα του 2021.

5. Πλήρη συμβατότητα με τις προδιαγραφές Euro 6.3

Φυσικά, το PEUGEOT 3008 Diesel εναρμονίζεται πλήρως με τις νέες προδιαγραφές της Ευρωπαϊκής Ένωσης σχετικά με τον τρόπο μέτρησης των εκπομπών CO2. Την ίδια στιγμή, άλλα παγκοσμίου φήμης car groups επέλεξαν να μην επενδύσουν στην εξέλιξη των κινητήρων πετρελαίου τους, αποσύροντάς τους από τη γκάμα τους.

 

+1.   PEUGEOT 3008 Diesel με νέο αυτόματο κιβώτιο EAT8

Peugeot 3008 diesel

Το νέο αυτόματο κιβώτιο του PEUGEOT 3008 είναι σχεδιασμένο για γρήγορες και ομαλές αλλαγές ταχυτήτων χάρη στον νέο επιλογέα Shift & Park by wire και τα paddles στο τιμόνι. Επιταχύνει εξαιρετικά γρήγορα, προσφέροντας καταναλώσεις καυσίμου αντίστοιχες με αυτές του μηχανικού κιβωτίου.

Κλείστε Test Drive με το ανανεωμένο PEUGEOT 3008 Diesel

Το PEUGEOT 3008 Diesel αποτελεί το όχημα που προσφέρει το τέλειο πακέτο: αψεγάδιαστη εμφάνιση, ποιότητα και εργονομία, πάντα σε συνδυασμό με τον αποδοτικό και οικονομικό 1.5 BlueHDi κινητήρα. Είτε επιλέξετε το μοντέλο με το μηχανικό κιβώτιο (BlueHDi 130 S&S BVM6), είτε με το αυτόματο (BlueHDi 130 S&S EAT8), η επιλογή του θα σας βγάλει σίγουρα ασπροπρόσωπους. Από την πλευρά σας, δεν έχετε παρά να σχηματίσετε μία ολοκληρωμένη άποψη, οδηγώντας το 3008 της επιλογής σας στις εγκαταστάσεις της PEUGEOT ΓΚΑΛΛΟ.

Κλείστε σήμερα το δικό σας Test Drive στην PEUGEOT ΓΚΑΛΛΟ.

 

Κάθετες μονάδες PEUGEOT ΓΚΑΛΛΟ

Έκθεση – Συνεργείο - Ανταλλακτικά

  • Αγία Παρασκευή, Λ. Μεσογείων 421. Τηλέφωνο: 210 60 18 400
  • Νέα Χαλκηδόνα, Τσούντα 72 & Πεταλά 39. Τηλέφωνο: 210 25 33 002

www.gallo.peugeot-hellas.gr

 

Σας άρεσε το νέο μας άρθρο «PEUGEOT 3008 Diesel: Ο κινητήρας 1.5 BlueHDi 130 κάνει την διαφορά»;
Διαβάστε περισσότερα κείμενα για το αυτοκίνητο στο
PEUGEOT ΓΚΑΛΛΟ Blog.